Έτσι μοιραζόντουσαν το 2007 οι κρατικές διαφημίσεις επί πρωθυπουργίας (τρόπος του λέγειν...) Κωστάκη του (Εντελώς) Β' και μεσουρανήματος Αντώναρου και κυρίου καθηγητή Θοδωρή:

  • Η "Χώρα" του Τράγκα με κυκλοφορία 0,3% του συνόλου εισέπραξε 6% της κρατικής διαφήμισης: 3,4 εκατομμύρια ευρώ. Δηλαδή πληρώναμε 10.000 ευρώ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ στη «Χώρα» του Τράγκα.
  • Οι Κυριακάτικες εκδόσεις των "Βραδυνή", "Απογευματινή", "Αδέσμευτος" και "Άρθρο" με 1,1% του συνόλου της κυκλοφορίας πήραν το 10,4% της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης.
  • ΝΕΑ και ΒΗΜΑ με κυκλοφορία 21,5% του συνόλου, πήραν το 9,3% της διαφήμισης.
  • Η Ελευθεροτυπία με συνολική κυκλοφορία 15,4% πήρε το 5,9%.
  • Η free press εφημερίδα του Κύρτσου, πήρε 4,1 εκατομμύρια ευρώ.

Όχι, αυτό δεν είναι σκάνδαλο, ε;

Ερώτηση δική μου, μολονότι είμαι διαφημιστής: Γιατί πρέπει να υπάρχουν κρατικές διαφημίσεις; Το κράτος έχει έναν σωρό τρόπους να ενημερώνει τους πολίτες χωρίς κόστος. Ο μόνος λόγος ύπαρξής τους είναι για να ταΐζουν τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ. Αν λοιπόν η "Δημιουργία, ξανά!" ήταν κυβέρνηση, θα κόβαμε ΕΝΤΕΛΩΣ τς κρατικές διαφημίσεις.



Θέλεις να κρατήσεις επαφή;

Το email θα χρησιμοποιηθεί μόνο για να λαμβάνεις ενημερώσεις.
Υποχρεωτικό πεδίο
Πρέπει να το τσεκάρετε

Θέλεις να βοηθήσεις κι εσύ;

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ δεν παίρνει κρατική επιχορήγηση. Για τη λειτουργία της, στηρίζεται αποκλειστικά σε εισφορές μελών, σε δωρεές φίλων και φυσικά σε πολλές ώρες εθελοντικής εργασίας. Βοήθησε το μοναδικό κόμμα που αντιτίθεται στον κρατισμό κάθε απόχρωσης.

Οικονομική ενίσχυση