Τα νέα της Δημιουργίας

Έτσι μοιραζόντουσαν το 2007 οι κρατικές διαφημίσεις επί πρωθυπουργίας (τρόπος του λέγειν...) Κωστάκη του (Εντελώς) Β' και μεσουρανήματος Αντώναρου και κυρίου καθηγητή Θοδωρή:

  • Η "Χώρα" του Τράγκα με κυκλοφορία 0,3% του συνόλου εισέπραξε 6% της κρατικής διαφήμισης: 3,4 εκατομμύρια ευρώ. Δηλαδή πληρώναμε 10.000 ευρώ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ στη «Χώρα» του Τράγκα.
  • Οι Κυριακάτικες εκδόσεις των "Βραδυνή", "Απογευματινή", "Αδέσμευτος" και "Άρθρο" με 1,1% του συνόλου της κυκλοφορίας πήραν το 10,4% της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης.
  • ΝΕΑ και ΒΗΜΑ με κυκλοφορία 21,5% του συνόλου, πήραν το 9,3% της διαφήμισης.
  • Η Ελευθεροτυπία με συνολική κυκλοφορία 15,4% πήρε το 5,9%.
  • Η free press εφημερίδα του Κύρτσου, πήρε 4,1 εκατομμύρια ευρώ.

Όχι, αυτό δεν είναι σκάνδαλο, ε;

Ερώτηση δική μου, μολονότι είμαι διαφημιστής: Γιατί πρέπει να υπάρχουν κρατικές διαφημίσεις; Το κράτος έχει έναν σωρό τρόπους να ενημερώνει τους πολίτες χωρίς κόστος. Ο μόνος λόγος ύπαρξής τους είναι για να ταΐζουν τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ. Αν λοιπόν η "Δημιουργία, ξανά!" ήταν κυβέρνηση, θα κόβαμε ΕΝΤΕΛΩΣ τς κρατικές διαφημίσεις.

Αρθρογράφος
Θάνος Τζήμερος
Author: Θάνος Τζήμερος
Πρόεδρος του πολιτικού κόμματος "Δημιουργία, Ξανά!" και περιφερειακός σύμβουλος Αττικής.
Διαβάστε επίσης

Συζητήστε αυτό το άρθρο στο χώρο του Φόρουμ (0 απαντήσεις).