Τα νέα της Δημιουργίας

banner moneyshow

ΕΝΟΤΗΤΑ 1Η

1. Η κατάσταση στην Ελλάδα και στην ΕΕ. Αίτια του προβλήματος. Επιπτώσεις της υπογεννητικότητας στην κοινωνία-οικονομία.

Ομιλητής: Κωνσταντίνος Φωτάκης, Πρώην Τμηματάρχης Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ανάλυση της Κοινωνικής Κατάστασης στην ΕΕ

2. H υπογεννητικότητα και το συνταξιοδοτικό πρόβλημα.

Ομιλητής: Παναγιώτης Ζαμπέλης, Αναλογιστής

ΕΝΟΤΗΤΑ 2Η

3. Με το βλέμμα Ελλήνων επιστημόνων που ζουν σε Ευρώπη και Αμερική. Το πρόβλημα και η αντιμετώπισή του σε:

Ηνωμένο Βασίλειο: Χρίστος Ιαβάτσο

Ολλανδία: Ωραιάνθη Αρμένη

Γερμανία: Δημήτρης Γεωργακόπουλος

Ελβετία: Πέτρος Δημητρίου

Γαλλία: Γιάννης Μελίτας

ΗΠΑ: Νίκος Νικολαΐδης

ΕΝΟΤΗΤΑ 3Η

4. H επίδραση της υπογεννητικότητας στην εθνική ασφάλεια.

Oμιλητής: Στέλιος Φενέκος, Υποναύαρχος έ.α.

5. Οι επιπτώσεις του δημογραφικού προβλήματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Ομιλητής: Θανάσης Γούναρης, Εκπαιδευτικός της Α’ βαθμίδας Εκπαίδευσης, Διευθυντής σχολείου.

ΕΝΟΤΗΤΑ 4Η

Στο τέλος της εκδήλωσης θα γίνει συζήτηση με το κοινό και παρουσίαση αποτελεσμάτων dot democracy και εξαγωγή συμπερασμάτων.

Disrupting the CountryMindset

Μιχάλης Στάγκος, Δημιουργικός και πολιτικά ενεργός επιχειρηματίαςΙδρυτής του Industry Disruptors – Game Changers (ID-GC).

Η οικονομική ύφεση και οι επιπτώσεις της είναι γνωστές σε όλους μας. Το στοίχημα πλέον είναι η αλλαγή νοοτροπίας της χώρας ώστε να περάσουμε από την επιχειρηματικότητα της ανάγκης στην επιχειρηματικότητα της ευκαιρίας. Ο Μιχάλης Στάγκος παρουσιάζει το φιλόδοξο project των Industry Disruptors–Game Changers πυροδοτώντας τον διάλογο γύρω από την ενίσχυση του οικοσυστήματος της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.

Μεταξύ “make-believe” και ελληνικής πραγματικότητας

Μαρία Ρούσσου, Συνιδρύτρια makebelieve design & consulting

H εταιρεία makebelieve ιδρύθηκε το 2004 με κύριο σκοπό το σχεδιασμό και την ανάπτυξη καινοτόμων ψηφιακών διαδραστικών εφαρμογών κι εμπειριών για ερευνητικούς, εκπαιδευτικούς, πολιτιστικούς, ψυχαγωγικούς, επικοινωνιακούς και εμπορικούς σκοπούς. H παρουσίαση αφορά τις εμπειρίες 10 χρόνων δραστηριότητας μιας μικρής, αλλά ευέλικτης εταιρείας δημιουργίας διαδραστικών ψηφιακών εφαρμογών για τον ελληνικό πολιτισμό και την εκπαίδευση.