ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ»

Τον Φεβρουάριο του 2021, η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ και η ΝΕΑ ΔΕΞΙΑ συμφώνησαν σε κοινή κάθοδο στις επόμενες εκλογές, αφού διαπίστωσαν ότι οι απόψεις τους είναι πανομοιότυπες σε έναν μεγάλο αριθμό θεμάτων που κυριαρχούν στην πολιτική ατζέντα. Ο συνασπισμός ονομάζεται «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ» και επικεφαλής είναι ο Θάνος Τζήμερος.

 

Πατριώτες, Φιλελεύθεροι, Μεταρρυθμιστές

Στον 21ο αιώνα, όλοι οι «–ισμοι» είναι παρωχημένες ιδεολογίες, απλοϊκά εργαλεία, ακατάλληλα για να διαχειριστούν τα προβλήματα ενός σύνθετου κόσμου. Όλοι, εκτός από δύο: τον πατριωτισμό, που δεν είναι ιδεολογία, αλλά η αυτονόητη ροπή ενός υγιούς ανθρώπου στο να προστατεύει την οικογένειά του και το έθνος (που είναι η ευρύτερη οικογένειά του), και τον φιλελευθερισμό, που επίσης δεν είναι ιδεολογία αλλά η γνώση του πώς λειτουργούν οι άνθρωποι και σε ποιο θεσμικό πλαίσιο γίνονται παραγωγικοί.

Με αυτή την αντίληψη και πιστές στην κουλτούρα των συνεργασιών, η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ και η ΝΕΑ ΔΕΞΙΑ συμφώνησαν σε κοινή κάθοδο στις επόμενες εκλογές με τον συνασπισμό «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ». Ο Θάνος Τζήμερος και ο Φαήλος Κρανιδιώτης μιλούν με ευθύτητα, χωρίς περιστροφές και χωρίς να υπολογίζουν το πολιτικό κόστος, σαλπίζοντας έναν παιάνα εθνικής παλιγγενεσίας και οικονομική ανάπτυξης.

 

Μια τίμια και ξεκάθαρη σύμπραξη

Η σύμπραξη των κομμάτων του Θάνου Τζήμερου και του Φαήλου Κρανιδιώτη είναι μοναδική στην ελληνική πολιτική σκηνή, διότι ο ψηφοφόρος γνωρίζει επακριβώς τις θέσεις στις οποίες αυτή εδράζεται.

 

Γιατί υποστηρίζουμε ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Δυστυχώς, αποδείχθηκε ότι η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει τη θέληση ή/και την ικανότητα να κάνει τις δομικές, θεσμικές μεταρρυθμίσεις, που χρειάζεται η χώρα. Το να συγκρίνεται με τον εσμό ψυχιατρικού και ποινικού ενδιαφέροντος, που είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, και να συμπεραίνει αυτάρεσκα ότι είναι καλύτερη, βάζει πολύ χαμηλά τον πήχη και, κυρίως, δεν προσφέρει χάρτη εξόδου από την κινούμενη λάσπη της παρακμής, στην οποία έχει βουλιάξει, εδώ και καιρό, η πατρίδα μας.

Στις επόμενες εκλογές είναι μοναδική ευκαιρία να ψηφιστεί ο συνασπισμός «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ» και να δοθεί ένα ισχυρό μήνυμα μεταρρύθμισης και πολιτικής ηθικής σε όλο το πολιτικό σύστημα, και κυρίως στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.

Χρειαζόμαστε συγκεκριμένες πολιτικές και όχι "σε βάθος τετραετίας". Τις χρειαζόμαστε "χθές"!

 

Οι κύριες θέσεις του συνασπισμού

Τα όργανα των δύο κομμάτων ψήφισαν υπέρ της συνεργασίας και δημιούργησαν μια πλατφόρμα 50 θέσεων στις οποίες συμπίπτουν, ενώ συμφώνησαν πως, σε όσα επουσιώδη διαφωνούν, συνεχίζουν το καθένα να διατηρεί την δική του οπτική.

Πρωτεύουσα σημασία έχει η υλοποίηση των ουσιαστικών μεταρρυθμίσεων – ειδικά του μεγάλου ασθενή που είναι το ελληνικό Δημόσιο – η απελευθέρωση της Οικονομίας από τα δεσμά του κεντρικού σχεδιασμού και η προστασία της χώρας από την ισλαμική απειλή, θέματα στα οποία η ταύτιση απόψεων είναι απόλυτη.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τις 10 κύριες θέσεις και την πολιτική φιλοσοφία του της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ενώ σύντομα θα δημοσιευτούν και οι υπόλοιπες θέσεις του συνασπισμού.

Οι 10 κύριες θέσεις της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Η πολιτική φιλοσοφία της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

 

Περισσότερες πληροφορίες

11-02-2021 - η κοινή διακήρυξη των 2 κομμάτων
https://www.facebook.com/dimiourgiaxana/photos/3740970502639519/
15-02-2021 - η κοινή συνέντευξη τύπου των 2 κομμάτων
https://youtu.be/TZ7iJcK83uk

Περισσότερα για τη ΝΕΑ ΔΕΞΙΑ
http://www.neadexia.gr
https://www.facebook.com/neadexiagr

Περισσότερα για τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ
https://www.facebook.com/dimiourgiaxana/
https://www.facebook.com/Thanos.Tzimeros.Page
https://www.youtube.com/channel/UCM_UJ6chKj7ZAHIYdqzMp7w 

syn dimiourgia

 

«ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ»: ΟΙ 10 ΚΟΙΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

Οι 10 πιο σημαντικές από τις 50 θέσεις που συμφωνήθηκαν μεταξύ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΞΑΝΑ και ΝΕΑΣ ΔΕΞΙΑΣ και οδήγησαν στη σύμπραξη «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ».

Νόμος
Νόμος είναι ο νόμος που ψηφίζεται από τη Βουλή. Είτε μας αρέσει, είτε όχι. Νόμος δεν είναι το "δίκιο του εργάτη" ούτε του εφοπλιστή, εκφραζόμενο μάλιστα από αυτόκλητους εκπροσώπους κοινωνικών τάξεων, με τη δική τους αντίληψη περί δικαίου.

Δικαιωματισμόs
Κάθε Έλληνας έχει τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις. Υπάρχουν ευπαθείς πολίτες, όσον χρόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα επιβίωσης. Δεν υπάρχουν ευπαθείς ομάδες ή φυλές που δικαιούνται να ζουν μόνιμα από τους φόρους των άλλων. Αυτό αποτελεί και ρατσισμό.

Δημοκρατία
Κόμματα που απεργάζονται την επιβολή δικτατορίας στη χώρα, παρανομούν συστηματικά βαφτίζοντας τις ποινικού χαρακτήρα πράξεις τους "πολιτική δράση" και προαναγγέλουν τον επόμενο εμφύλιο μόλις βρουν την ευκαιρία, θα πρέπει θεσμικά να αποκλείονται από τις εκλογές.

Ολοκληρωτισμός
Δεν υπάρχει καλή και κακή βία, καλή και κακή δικτατορία. Κάθε ολοκληρωτισμός είναι εχθρός της Δημοκρατίας, όποιον ανθρωπιστικό ή διεθνιστικό φερετζέ κι αν φοράει.

Κοινωνία
Κάθε κοινωνία έχει δικαίωμα να αποφασίζει η ίδια για τον εαυτό της. Η Αθήνα έχει δικαίωμα να παραμείνει ελληνική πόλη και το Ισλαμαμπάντ πακιστανική. Στο σπίτι μας εμείς αποφασίζουμε αν, πόσους και για πόσο θα φιλοξενήσουμε. Κανείς δεν μπορεί να μας επιβάλλει κάτι άλλο.

Κόμματα
Κανένα κόμμα δεν είναι υπεράνω του νόμου. Οι νόμοι πρέπει να ισχύουν για όλους, χωρίς πολιτικό φίλτρο.

Ασφάλεια των πολιτών
Δεν μπορώ να ξέρω τι έχει σκοπό να κάνει όποιος εισβάλλει στο σπίτι μου. Άρα είναι απολύτως αδύνατο να εφαρμόσω... αναλογική βία! Στο οικιακό μου άσυλο, θα προστατευθώ με όποιο μέσο διαθέτω, του όπλου συμπεριλα-μβανομένου. Όπως κάθε επάγγελμα έχει το ρίσκο του, έτσι και το «επάγγελμα» ενός ληστή.

Κοινωνική Πρόνοια
Οι δομές μιας χώρας, όπως το σύστημα Υγείας, δεν ανήκουν στην Ανθρωπότητα! Είναι ιδιοκτησία όσων τους συντηρούν με τους φόρους τους. Αυτοί έχουν δικαίωμα να τους χρησιμοποιούν χωρίς επιπλέον πληρωμή και κατά προτεραιότητα. Οι υπόλοιποι, στην ουρά και με κόστος.

Λαθρομετανάστευση
Η παράνομη εισβολή στη χώρα είναι ποινικό αδίκημα. Όσοι διαφωνούν, ας καταργήσουν τον νόμο. Εφόσον ο νόμος ισχύει, η παράνομη είσοδος, από μη εμπόλεμη χώρα, συνεπάγεται: σύλληψη, δίκη καταδίκη, απέλαση. Αίτημα ασύλου μπορεί να υποβληθεί μόνο στις νόμιμες πύλες.

Ένοπλες Δυνάμεις
Οι Ένοπλες Δυνάμεις οφείλουν να λειτουργούν με αξιοκρατικά κριτήρια. Η άλωσή τους από τα κόμματα και ο φατριασμός που αυτά επέβαλαν στις Ε.Δ. υπονομεύουν το αξιόμαχό τους και απειλούν την εθνική μας υπόσταση.

 

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Οι αρχές και οι αξίες του συνασπισμού «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ» όπως συνδιαμορφώθηκαν από τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ και τη ΝΕΑ ΔΕΞΙΑ στην κοινή διακήρυξη της 10-02-2021.

Η κρίση της χώρας είναι πρωτίστως ηθική. Ζούμε, εδώ και δεκαετίες, σε ένα σύστημα αντεστραμμένων αξιών, στο οποίο όλα τα μεγέθη σταθμίζονται με βάση το πολιτικό κόστος και η εφαρμογή αλλά και η ψήφιση των νόμων εξαρτώνται από το κομματικό συμφέρον. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, γενικευμένης θεσμικής ανομίας, όλες οι άλλες κρίσεις (οικονομική, πολιτισμική, κοινωνική, διοικητική) είναι φυσική νομοτέλεια.

Το πολιτικό προσωπικό της xώρας, αποτελούμενο από καριερίστες πολιτικούς, χωρίς εργασιακή εμπειρία στην πραγματική Οικονομία, παιδιά του “κομματικού σωλήνα”, διαδρομιστές των κομματικών γραφείων και “ηγέτες” κληρονομικώ δικαιώματι, αποδεικνύεται ανεπαρκές, για να αντιμετωπίσει την παρακμή, στην οποία το ίδιο συνετέλεσε.

Όσοι συμμετέχουμε σ’ αυτήν την πρωτοβουλία (κόμματα, δεξαμενές σκέψεις, κοινωνικοί φορείς, ανεξάρτητοι πολίτες), συμφωνούμε στο ότι η χώρα είναι σαν ένα κτήριο που έχει πληγεί στον φέροντα οργανισμό του. Αν δεν αποκατασταθεί η στατική του επάρκεια, αν δεν ενισχυθούν τα θεμέλια και οι κολόνες, όσα “μερεμέτια” κι αν γίνουν, δεν πρόκειται να το στηρίξουν. Πυλώνες κάθε έθνους είναι οι αξίες του. Θέλουμε να συμβάλουμε στην αποκατάστασή τους. 

Εθνική ταυτότητα
Πρόκειται για την πιο συκοφαντημένη έννοια της Μεταπολίτευσης. Έχει ταυτιστεί με τον μισαλλόδοξο εθνικισμό, με την ακροδεξιά, με την προγονολατρεία. Όμως, η εθνική ταυτότητα είναι το στοιχείο που προσδίδει “στίγμα” στην ύπαρξή μας και την κάνει αναγνωρίσιμη στον υπόλοιπο κόσμο. Το να έχεις συνείδηση της ιστορικής σου συνέχειας, το να αισθάνεσαι φορέας πολιτισμού αιώνων δεν είναι οπισθοδρομισμός. Αντιθέτως, είναι εφαλτήριο προόδου –ατομικής και κοινωνικής– είναι η κατάθεσή μας στην “τράπεζα” του μέλλοντος.

Φιλοπατρία
Τον όρκο των Αθηναίων Εφήβων, «την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω», δεν τον αντιλαμβανόμαστε μόνο στη γεωγραφική του διάσταση. Η πατρίδα “ελαττώνεται”, όταν ο πληθυσμός της φθίνει, όταν το ΑΕΠ της συρρικνώνεται, όταν τα καλύτερα μυαλά της αναζητούν αλλού προοπτική ευημερίας, όταν το “ειδικό βάρος” της στη γεωπολιτική σκακιέρα μειώνεται, όταν εξαρτάται από δανεικά, για να λειτουργήσει, όταν δεν μπορεί να είναι «σεβαστή εις τους φίλους και τρομερά διά τους εχθρούς».
Θέλουμε η χώρα μας να αποκτήσει ξανά υγεία: πολιτική και κοινωνική. Στον σύγχρονο κόσμο, το υπόβαθρο, για να γίνει αυτό, είναι – είτε μας αρέσει είτε όχι – η Οικονομία. Όταν είσαι “με απλωμένο το χέρι” στα οικονομικά θέματα, θα είσαι και “με την πλάτη στον τοίχο” στα εθνικά.

Ευρωπαϊκή ταυτότητα
Δεν είμαστε φιλοευρωπαίοι. Είμαστε Ευρωπαίοι. Η Ελλάδα ανήκει γεωγραφικά, ιστορικά και πολιτισμικά σε αυτήν την ομάδα εθνών, και δεν μπορεί “να λύσει τους κάβους και να σαλπάρει για αλλού”. Η Ευρώπη είναι η οικογένειά μας, παρά τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει, αυτήν την περίοδο. Όμως, έχουμε μόνο μία επιλογή: να εργαστούμε για τη λύση τους, μαζί με τους λαούς της Ευρώπης.

Ευρωσκεπτικισμός
Ακόμα μια συκοφαντημένη και παρεξηγημένη έννοια. Δεν πρόκειται για άρνηση της Ευρώπης, αλλά για έναν γόνιμο προβληματισμό, πάνω στην πορεία της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης. Θεωρούμε ότι η Ε.Ε. κάνει τερατώδη λάθη: στην εισβολή του Ισλάμ, την οποία ονομάζουμε, κατ’ ευφημισμόν, “μεταναστευτικό”, στην υιοθέτηση του μεταμοντέρνου φασισμού της πολιτικής ορθότητας, στον κεντρικό σχεδιασμό πολλών τομέων της Οικονομίας, στη διόγκωση της ευρωπαϊκής γραφειοκρατίας, στην αδυναμία της να οραματιστεί ένα σαφές πλαίσιο λειτουργίας, γοητευτικό για τους λαούς της.
Από την άλλη, η Ε.Ε. έχει εξασφαλίσει 70 χρόνια ειρήνης, ελευθερία διακίνησης ανθρώπων, προϊόντων και ιδεών, και ένα βιοτικό επίπεδο για τους πολίτες της, από τα υψηλότερα στον κόσμο. Η συνέχεια της Ε.Ε. δεν είναι ένα προκατασκευασμένο σενάριο. Η Ε.Ε. είναι ένα πείραμα εν εξελίξει. Την ιστορία της την γράφουν οι λαοί της, άρα και εμείς. Προτιμούμε να ανήκουμε στην ομάδα των συγγραφέων, παρά των αναγνωστών.

Ελευθερία - Ευθύνη
Είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Στην Ελλάδα μιλάμε μόνο για ελευθερία, ξεχνώντας την αντίστοιχη ευθύνη. Ο ανεύθυνος πολίτης, που έχει με την Πολιτεία μια μόνιμη σχέση επαναστατημένου εφήβου, υπήρξε “προϊόν”, που διαμόρφωσε η μεταπολιτευτική “Παιδεία”, σύμφωνα με την οποία επιτρέπονται τα πάντα, ενώ οι υποχρεώσεις των εμπλεκομένων είναι ανύπαρκτες.

Δημιουργικότητα
Οι Έλληνες, για χιλιάδες χρόνια, ήταν πρωτοπόροι στις τέχνες και στις επιστήμες. Μεγαλούργησαν δημιουργώντας. Όμως, η δημιουργικότητα θέλει το κατάλληλο περιβάλλον, για να ανθίσει.
Οι λόγοι, που η χώρα σήμερα δεν παράγει σχεδόν τίποτε και οι δημιουργικοί Έλληνες μεταναστεύουν, είναι:
α) το πολιτικό σύστημα
β) η δημόσια διοίκηση και
γ) η κυρίαρχη αριστερόστροφη αντιεπιχειρηματική κουλτούρα.
Πρόκειται για έναν “τοξικό” συνδυασμό, που ποινικοποιεί την επιτυχία, δαιμονοποιεί τον πλούτο, υπονομεύει την καινοτομία και θέτει αναρίθμητα κρατικά εμπόδια, σε κάθε δημιουργική προσπάθεια. Ταυτόχρονα, προβάλλει το πρότυπο του δικαιωματιστή, που συνεχώς διεκδικεί μερίδιο από τα εισοδήματα των άλλων και ποτέ δεν ικανοποιείται.

Εργασία
Ένας αυτονόητος κανόνας, για χιλιάδες χρόνια εξέλιξης της ανθρωπότητας, πρέπει, δυστυχώς, να υποστηριχθεί με επιχειρήματα: η εργασία είναι ο μόνος τρόπος προσωπικής και εθνικής ευημερίας.
Η εργασία δεν είναι δικαίωμα, όπως ανοήτως αναφέρεται στο Σύνταγμα. Είναι δυνατότητα. Κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να σου προσφέρει εργασία – ούτε το κράτος. Το κράτος διαχειρίζεται χρήματα των φορολογουμένων και η αποστολή του είναι να παρέχει στους πολίτες του υπηρεσίες με την καλύτερη δυνατή ποιότητα και με το χαμηλότερο δυνατόν κόστος, όχι να προσλαμβάνει, ως φιλανθρωπικό σωματείο, στρατιές πολιτών, συνήθως φίλων του κυβερνώντος κόμματος.
Όμως, οφείλει να διασφαλίζει σε κάθε πολίτη τη δυνατότητα να εργαστεί και να προκόψει, είτε ως εργοδοτούμενος είτε ως εργοδότης, θεσπίζοντας ένα σταθερό νομικό και φορολογικό πλαίσιο, με χαμηλούς φορολογικούς συντελεστές και διευκόλυνση του επιχειρείν, έτσι ώστε το ρίσκο να ανταμείβεται και η χώρα μας να ανταγωνίζεται, επί ίσοις όροις, τις υπόλοιπες χώρες, καθώς, σε μια παγκοσμιοποιημένη Οικονομία, οι επενδυτές προτιμούν τον φιλικότερο γι’ αυτούς προορισμό.

Αξιοκρατία
Αξιοκρατία στον ιδιωτικό τομέα είναι να τηρούνται οι όροι του υγιούς ανταγωνισμού, ώστε οι καλύτεροι, οι ικανότεροι, οι παραγωγικότεροι, να δίνουν τον ρυθμό στην Αγορά. Σήμερα, τον δίνουν οι διαπλεκόμενοι με το Δημόσιο.
Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα είναι κάθε δημόσιος λειτουργός να κρίνεται βάσει στόχων, και οι απολαβές και η εξέλιξή του να εξαρτώνται από την επίτευξή τους. Ο πολύ ικανός να αμείβεται ανάλογα, να προάγεται και να αναλαμβάνει υπεύθυνες θέσεις, ο μέτριος να βελτιώνεται και ο αδιάφορος να απολύεται. Δεν έχει καμία υποχρέωση ο φορολογούμενος να μισθοδοτεί εκ του υστερήματός του στρατιές αέργων, επειδή κάποτε τα κόμματα τους διόρισαν σε θέσεις αργομισθίας.

Δικαιοσύνη
Και μόνο το ότι μια υπόθεση, για να τελεσιδικήσει, στη χώρα μας χρειάζεται πάνω από 10 χρόνια, συνιστά «αρνησιδικία». Ουσιαστικά, η Δικαιοσύνη έχει καταργηθεί. Η μικρή παραβατικότητα, η οποία ταλαιπωρεί την καθημερινότητα του πολίτη, είναι αδύνατον να αντιμετωπισθεί με το υπάρχον χρονοβόρο και πολυέξοδο σύστημα προσφυγής στη Δικαιοσύνη.
Η μεγάλη παραβατικότητα έχει, συχνά – ακόμα και για το κοινό έγκλημα – πολιτική κάλυψη. Η Δικαιοσύνη είναι υποχείριο της εκτελεστικής εξουσίας, διορίζεται και ελέγχεται από αυτήν, ακυρώνοντας τον ρόλο που θα έπρεπε να έχει, ως το “ανοσοποιητικό σύστημα” μιας κοινωνίας.

Τάξη και ασφάλεια
Η αυτονόητη κατάκτηση των προηγμένων κοινωνιών είναι ακόμα, για την Ελλάδα, εξωτικό ζητούμενο. Θεωρείται φυσικό το να περνάει η εφαρμογή του νόμου μέσα από πολιτικά φίλτρα, το να τίθεται υπεράνω του νόμου η κομματική ανομία, το να καταγγέλλεται ως αυταρχική συμπεριφορά η αυτονόητη υποχρέωση της Αστυνομίας να επεμβαίνει κατασταλτικά, όταν συμβαίνουν παράνομες πράξεις.
Ο πολίτης είναι απροστάτευτος στο έλεος οποιουδήποτε παρανομεί, είτε ως εγκληματίας του κοινού ποινικού κώδικα είτε ως φέρελπις “κοινωνικός επαναστάτης”. Οι ισχύοντες κανόνες εμπλοκής δένουν τα χέρια της Αστυνομίας, μετατρέποντάς την σε “σάκο του μποξ”, για μια κοινωνία που δεν έχει αντιληφθεί ότι, όταν η τάξη και η ασφάλεια διασαλεύονται, η αποκατάστασή τους συνεπάγεται τη χρήση νόμιμης βίας.
Η εγκαθίδρυση κλίματος τάξης και ασφάλειας, με μηδενική ανοχή στην παραβατικότητα, θα ανακουφίσει τον πολίτη και, ταυτόχρονα, θα δώσει νέα ώθηση στην Οικονομία, καθώς κανένας δεν επενδύει σε μια χώρα γενικευμένης και ενδημικής αναρχίας.

Μεταναστευτικό
Δεν πρόκειται για μετανάστευση, αλλά για εισβολή. Ελάχιστοι είναι όσοι προέρχονται από εμπόλεμες περιοχές. Αυτοί, οι πραγματικοί πρόσφυγες, ζητούν προσωρινά καταφύγιο, μέχρι να αποκατασταθεί η ειρήνη στην περιοχή τους, για να επιστρέψουν στις εστίες τους. Οι περισσότεροι, που μπαίνουν παράνομα στη χώρα, είναι οικονομικοί τυχοδιώκτες ή συνειδητοί φορείς του ισλαμικού ιμπεριαλισμού, μέσω της μετανάστευσης, που, με το προκάλυμμα της θρησκείας, επιχειρεί να αλώσει την Ευρώπη εκ των έσω.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση, αντί να αποκρούσει την εισβολή, την διευκολύνει. Αυτή η στάση αυξάνει τις ροές. Ακόμα κι αν επρόκειτο για τους πλέον συμβατούς με την ελληνική κοινωνία πληθυσμούς, είναι αδύνατον ένα κράτος να φιλοξενήσει και να αφομοιώσει τόσο μεγάλο αριθμό ξένων, πολλώ δε μάλλον, ένα κράτος σε κρίση και με οικονομική δυσπραγία.
Το πρόβλημα καθίσταται εφιαλτικό, καθώς το 99% των εισβολέων πιστεύουν στο Ισλάμ. Το Ισλάμ δεν είναι μόνο θρησκεία. Είναι ένα κανονιστικό πλαίσιο: ένα νομικό, πολιτικό και στρατιωτικό σύστημα, απολύτως ασύμβατο με τις ευρωπαϊκές αξίες. Δεν κινδυνεύει μόνο η κοινωνική ειρήνη αλλά η ίδια η υπόστασή μας, ως έθνος.
Ο χειρισμός του θέματος, από μέρους όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, το επιδείνωσε, διότι δημιούργησε κίνητρο σε νέα κύματα εισβολέων. Ο μόνος τρόπος για να σταματήσουν είναι να πάψει να υφίσταται το κίνητρο. Δεν έχουμε καμιά υποχρέωση να καταργήσουμε τα σύνορά μας. Ο νόμος για την παράνομη είσοδο εξακολουθεί να είναι σε ισχύ και πρέπει να εφαρμοστεί αμέσως. Όποιος καταδικάζεται σε φυλάκιση για παράνομη είσοδο, είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει να έχει το καθεστώς του φυλακισμένου, σε κλειστές δομές, χωρίς δικαίωμα εξόδου ή σε ακατοίκητα νησιά, έως ότου ολοκληρωθούν οι νομικές διαδικασίες απέλασής του, όσον χρόνο κι αν χρειαστούν, εκτός αν αποφασίσει να αναχωρήσει ο ίδιος οικειοθελώς. Αίτημα ασύλου εξετάζεται μόνο, αν ο αιτών είναι πολίτης χωρών που συνορεύουν με την Ελλάδα, διότι μόνο τότε υφίσταται η έννοια του δυνητικού πρόσφυγα. Σε κάθε άλλη περίπτωση, το αίτημα απορρίπτεται ασυζητητί. Το καθεστώς αυτό πρέπει να ισχύσει για όλους όσοι μπήκαν παράνομα, από το 2015 και μετά, τουλάχιστον. Δεν θα γίνει η χώρα μας, ούτε η Ευρώπη, ισλαμικό χαλιφάτο, επειδή έτσι αποφάσισαν οι χρηματοδότες της εισβολής, είτε είναι ισλαμικά κέντρα είτε “δυτικοί” υπέρμαχοι της πολυπολιτισμικής δυστοπίας.

Οικονομία
Ανάπτυξη και κρατισμός δεν συνδυάζονται. Το οθωμανοσοβιετικό μοντέλο του ελληνικού κράτους είναι εχθρικό προς την επιχειρηματικότητα, καθώς αντιλαμβάνεται τον ρόλο του κράτους, όχι ως επόπτη της εφαρμογής των κανόνων, που διέπουν το οικονομικό παιχνίδι, αλλά ως επιχειρηματία, αντίπαλο της ιδιωτικής Οικονομίας.
Το κράτος θα πρέπει να περιορισθεί αποκλειστικά στην άσκηση των 3 εξουσιών και να εγγυάται ότι οι κανόνες θα εφαρμόζονται σε όλους, χωρίς καμία εξαίρεση ή προνομιακή μεταχείριση. Ανάμεσα στην ασυδοσία και στη διαπλοκή του ανήθικου επιχειρηματία των τριτοκοσμικών χωρών και στην ασφυξία της Οικονομίας, που προκαλεί η υπερ-ρύθμιση ενός κράτους-δυνάστη, υπάρχουν τόσα επιτυχημένα παραδείγματα, που μπορούμε να αντιγράψουμε: της Ελβετίας, της Σιγκαπούρης, της Εσθονίας, της Ν. Κορέας, ακόμα και της Ρουμανίας, που μας έχει, προ πολλού, ξεπεράσει σε ΑΕΠ και σε ρυθμό ανάπτυξης.
Για να προσελκύσει επενδυτές η χώρα μας, είτε Έλληνες είτε ξένους, θα πρέπει να βελτιωθεί σε μια σειρά δεικτών, που αποτυπώνονται στις εκθέσεις της Παγκόσμιας Τράπεζας και αφορούν στο σύνολο της λειτουργίας της Δημόσια Διοίκησης και του Τραπεζικού Συστήματος. Οι επενδυτές δεν έρχονται, όταν τους εκλιπαρεί ο Υπουργός Ανάπτυξης ή ο Πρωθυπουργός. Έρχονται μόνοι τους, αν διαπιστώσουν ότι έχουμε νομική σταθερότητα, λογική φορολογία, γρήγορη απονομή δικαιοσύνης, τάξη και ασφάλεια, αξιόπιστες μεταφορές, λειτουργικό τραπεζικό σύστημα, ψηφιακές υπηρεσίες, σεβασμό στην ιδιοκτησία, συνέχεια του κράτους. Εάν δεν εξυγιανθούν τα επιμέρους, το σύνολο της Οικονομίας θα καρκινοβατεί, με όσα αυτό συνεπάγεται για την εθνική μας υπόσταση.

ΘΑΝΟΣ ΤΖΗΜΕΡΟΣ - ΦΑΗΛΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ