× Εδώ συζητούμε αρχές, θέσεις και μέτρα γύρω από τα δυο «καυτά» θέματα της Ελλάδας, τα οποία επιλέξαμε ως κεντρικά για το έκτακτο συνέδριό μας:
  • Μεταρρυθμίσεις για οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη
  • Πολιτειακές αλλαγές για πραγματική δημοκρατία και κράτος δικαίου
Η συζήτηση είναι οργανωμένη σε επιμέρους ενότητες που περιγράφονται σε εισηγητικά κείμενα της οργανωτικής επιτροπής συνεδρίου.

Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

28/03/2013 09:49 #2127 από George1
Απαντήθηκε από George1 στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Πάνος Κοσμόπουλος έγραψε: Το παιδί θα εισέρχεται στην ηλικία των 4-5 ετών και θα αποφοιτά στην ηλικία των 16 ετών.


Ερώτηση: Οι απόφοιτοι θα μπαίνουν σε Πανεπιστήμιο αμέσως μετά το τέλος των σχολικών υποχρεώσεων?? Γιατί νομίζω ότι ένα παιδί 16 χρόνων δεν είναι αρκετά ώριμο για να σπουδάσει.. Εκτός αν αλλάξουν εξ ολοκλήρου και τα Πανεπιστήμια!

There is no "I" in team, but there is in win!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2013 09:56 #2128 από George1
Απαντήθηκε από George1 στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Πάνος Κοσμόπουλος έγραψε: Το παιδί θα εισέρχεται στην ηλικία των 4-5 ετών και θα αποφοιτά στην ηλικία των 16 ετών.


Ερώτηση: Οι απόφοιτοι θα μπαίνουν σε Πανεπιστήμιο αμέσως μετά το τέλος των σχολικών υποχρεώσεων?? Γιατί νομίζω ότι ένα παιδί 16 χρόνων δεν είναι αρκετά ώριμο για να σπουδάσει.. Εκτός αν αλλάξουν εξ ολοκλήρου και τα Πανεπιστήμια!

There is no "I" in team, but there is in win!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2013 14:44 #2142 από George1
Απαντήθηκε από George1 στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Γιάννης Σιάτρας έγραψε: Θα μπορούσε να μπει το (υποχρεωτικό) μάθημα της δακτυλογράφησης στα ελληνικά σχολεία (πιθανότατα στη Γ' Γυμνασίου);


Αν θυμάμαι καλά, σε μία από τις τάξεις του Γυμνασίου, το τεράστιο βιβλίο της πληροφορικής είχε αφιερώσει 3-4 σελίδες στην δακτυλογράφηση. Αυτό το είδα τυχαία την μέρα που μας μοίρασαν τα βιβλία και έκατσα και το διάβασα. Άδικα περίμενα όμως να μας το διδάξει ο καθηγητής. Προτίμησε να μάθουμε να γράφουμε σε word, κάτι που όπως όλοι ξέρουμε, δεν έχει καμία σχέση με την δακτυλογράφηση!!

There is no "I" in team, but there is in win!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2013 15:13 #2258 από Αγγελική Κροκίδη
Απαντήθηκε από Αγγελική Κροκίδη στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ξαναγυρνώντας στα βασικά ένα από τα πράγματα που με ενοχλεί αφάνταστα στο σχολείο, είναι η έλλειψη καλών τρόπων. Δε μιλώ μόνο για τα παιδιά, αλλά και για μεγάλους.
Μπορεί να σας φανεί αστείο, αλλά θεωρώ ότι το πρώτο μάθημα που θα πρεπε να γίνεται από τις πρώτες μέρες ξεκινώντας από το Νηπιαγωγείο, αλλά και σε κάθε τάξη το Σεπτέμβρη είναι η καλή συμπεριφορά.
Και να ενισχύεται βιωματικά από τον καθένα που έρχεται σε επαφή με τα παιδιά, τουλάχιστον εντός σχολικού περιβάλλοντος.
Δείτε και το αρχείο που επισυνάπτω.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2013 22:49 #2270 από Αγγελική Κροκίδη
Απαντήθηκε από Αγγελική Κροκίδη στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Πρόσφατα συμμετείχα σε μια σειρά σεμιναρίων σε θέματα πολιτικής προστασίας, που διοργανώθηκαν από μια ομάδα εθελοντών (όχι από τη ΓΓ Πολιτικής Προστασίας, αλοίμονο, αυτοί οι φορείς δεν κάνουν τέτοιες κινήσεις, κάθονται στα γραφεία τους).
Έμεινα έκπληκτη από τις τόσο σημαντικές γνώσεις που θα έπρεπε να έχει ο κάθε πολίτης για να ζει με ασφάλεια,αλλά και να μπορεί να προστατεύει και τα παιδιά του ή τους συμπολίτες του. Στοιχειώδεις αρχές πυροπροστασίας, ναυαγοσωστικής, πρώτων βοηθειών, συμπεριφοράς σε σεισμό μετεωρολογίας, πρακτικές γνώσεις θα πρέπει απαραιτήτως να συμπεριληφθούν στα προγράμματα σπουδών, ειδικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση κατά τη γνώμη μου.
Πρέπει ο κάθε νέος ενήλικας να έχει έρθει σε επαφή με βασικές αρχές για την προστασία της δικής του ζωής, αλλά και των γύρω του. Πόσο μάλλον όταν ζούμε σε μια χώρα εντελώς απροστάτευτη, όπου δεν τηρείται η σχετική νομοθεσία και βασιλεύει η αυθαιρεσία.
πχ. Το ξέρετε ότι όταν νοικιάζουμε το καλοκαίρι θαλάσσιο ποδήλατο ή κανώ (από 14 και πάνω επιτρέπεται μόνο), πρέπει να μας προμηθεύουν με σωσίβιο;
Το ξέρετε ότι σε κάθε πισίνα πρέπει να υπάρχει άτομο που να την εποπτεύει με πιστοποιημένες γνώσεις πρώτων βοηθειών και τα σχετικά απαραίτητα υλικά (σωσίβια, φαρμακείο κλπ);

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2013 12:27 #2308 από Ιωάννης Παπαδόπουλος
Απαντήθηκε από Ιωάννης Παπαδόπουλος στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση σε σχέση με το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας που προτείνουμε προκειμένου να διασφαλίζεται μια συνέχεια και σταθερότα σε αυτόν τον ευαίσθητο τομέα της χώρας μας.
Υπάρχουν δύο θέματα για τα οποία είμαι σκεπτικός σε σχέση με αυτήν την πρόταση:
1) Η έλλειψη εκτελεστικής δύναμης καθώς και η έλλειψη χρηματοδότησης. Δίχως αυτά τα στοιχεία το Συμβούλιο θα είναι στην ουσία ένα think tank δίχως πραγματική επιρροή.
2) Η ύπαρξη αυτού του συμβουλίου στην ουσία πατρονάρει σε ένα βαθμό το ίδιο το υπουργείο Παιδείας. Ποιο είναι το κριτήριο σύμφωνα με το οποίο ο ρόλος ενός υπουργείο υποκαθίσταται έως ένα βαθμό από ένα εθνικό συμβούλιο;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2013 14:58 #2367 από Ιωάννης Παπαδόπουλος
Απαντήθηκε από Ιωάννης Παπαδόπουλος στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Το άτυχο τέλος του βιβλιοπωλείου της Εστίας φέρνει στην επιφάνεια μια σημαντική έλλειψη στο χώρο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Αυτήν της εκμάθησης της επιχειρηματικότητας.
Είμαστε ένα κόμμα που έχει στόχο την επανεκκίνηση της χώρας μας από τις δικές μας δυνάμεις. Ένα πράγμα είναι να στηρίξουμε την επιχειρηματικότητα νομοθετικά, ένα τελείως διαφορετικό πράγμα είναι να περάσουμε στην Παιδεία κάποιες βασικές έννοιες και αρχές. Σε ένα μάθημα αρχών επιχειρηματικότητας στη 2η-3η Λυκείου (υποχρεωτικό για όλους) περιμένω τους μαθητές να συγκρατήσουν τουλάχιστον ότι πρέπει να εξελίσεσαι συνεχώς και ότι πρέπει να επανεξετάζεις διαρκώς το mission statement της μικρής ή μεγάλης σου εταιρίας και να το προσαρμόζεις στις ανάγκες της εποχής σου.
Θεωρώ ότι η έλλειψη τέτοιας παιδείας είναι μια από τις αιτίες που τελικά οι έλληνες επιχειρηματίες επιδιώκουν συνήθως το εύκολο και ευκαιριακό κέρδος, με όλες τις συνέπειες που έχει αυτό.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2013 21:25 #2381 από Αγγελική Κροκίδη
Απαντήθηκε από Αγγελική Κροκίδη στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Προσθέτω:
Διδασκαλία σε βασικές αρχές Πολιτικής Προστασίας.Απαραίτητες γνώσεις για ενημερωμένους και ενεργούς πολίτες, ειδικά σε σεισμογενή και θαλασσινή χώρα όπως η Ελλάδα. Χώρα που λόγω της γεωγραφικής της θέσης πλήττεται από πυρκαγιές.
Δηλαδή, πυρόσβεση, ναυαγοσωστική, μετεωρολογία, συμπεριφορά σε σεισμό και πρώτες βοήθειες όπως σωστά ανέφερες Γιάννη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2013 22:25 #2384 από LetaRazi
Απαντήθηκε από LetaRazi στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Καλησπέρα σε όλους !

Δίστασα να πω την γνώμη μου στην ενότητα παιδεία μετα τις τόσο σπουδαίες απόψεις από τόσο καταξιωμένους καθηγητές του χώρου που είπατε τόσο
πρωτοπωριακές ιδέες και απόψεις …
Σαν μη ειδική λοιπόν , θα θέσω απλά ένα ερώτημα και θα σας προτρέψω
να παρακολουθήσετε ένα βίντεο που μου έστειλε μια καλή μου φίλη
εκπαιδευτικός που αγαπάει πολύ την δουλειά της !

Τι κοινό μπορεί να έχει η Ελλάδα και η Νότιος Αμερική ;;;;
Ισως αυτό που είχε πει πολύ ευστοχα ο Θανος Τζήμερος πως το πρώτο Υπουργείο που χρεωκόπησε στην Ελλάδα ήταν αυτό της Παιδείας

Όταν βρείτε χρόνο , ετοιμάστε έναν καφέ ή ένα ποτό και
θέλω να μου υποσχεθείτε πως κάποια στιγμή θα δείτε αυτό το βίντεο που
εκφράζει σε μεγάλο βαθμό τις θέσεις μου για την παιδεία

Επίσης σαν κόμμα που θα θελε στο άρμα της την νεολαία θεωρώ πως οι θέσεις
μας ειδικά για την παιδεία θα πρέπει να παρουσιάζονται οπωσδήποτε με οπτικοακουστικό υλικό . Τι μεταρρυθμιστές θέλουμε να γίνουμε αν δεν κάνουμε μια μικρή υπέρβαση ;



Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο που διαθέσατε

Νίκη Ραγτζή
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αγγελική Κροκίδη, stil6933, oignon

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2013 22:42 #2385 από panosk
Απαντήθηκε από panosk στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αγαπητέ κ. Γιώργο Καλδή, εύλογη η απορία σας.

Η πρόταση αναφέρεται στη βασική-υποχρεωτική εκπαίδευση. Δηλαδή με το τέλος της 10ετούς αυτής εκπαίδευσης, στην ηλικία των 15-16 ετών, στοχεύουμε ο νέος άνθρωπος να έχει κατακτήσει γνώσεις και δεξιότητες που θα του επιτρέπουν:

1. να αντεπεξέρχεται στις απαιτήσεις του υπόλοιπου βίου του
2. να είναι ικανός να συνεχίσει με σπουδές σε ανώτερες βαθμίδες (δεν είναι του παρόντος)
3. να είναι ικανός να αυτο-μορφώνεται δια βίου
4. να έχει υγιή αντίληψη για και διάθεση προσφοράς προς την κοινωνική πραγματικότητα που καλείται να ζήσει

Ελπίζω να σας εξηγήθηκε επαρκώς.
Καλή συνέχεια.

Τα πάντα ρει.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": George1

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2013 23:25 #2387 από Ιωάννης Παπαδόπουλος
Απαντήθηκε από Ιωάννης Παπαδόπουλος στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Είναι πολύ δύσκολο να θέσεις ένα ηλικιακό όριο σε σχέση με το πότε ένας μαθητής είναι έτοιμος για να εισαχθεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Όπως μου εξηγούσε μία neural biologist πριν δύο χρόνια σε ένα συνέδριο για την εκπαίδευση, ο ανθρώπινος εγκέφαλος εξελίσεται με διαφορετικό τρόπο από άνθρωπο και τελείως διαφορερικά στα κορίτσια με τα αγόρια. Η ίδια για παράδειγμα ήταν πλήρως αντίθετη στο να δίνεται άδεια οδήγησης, ιδίως στα αγόρια, από τα 16 χρόνια, διότι ο εγκέφαλος δεν είναι ακόμα έτοιμος να επεξεργάζεται σωστά πολλά σήματα ταυτόχρονα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/04/2013 00:01 #2391 από Αγγελική Κροκίδη
Απαντήθηκε από Αγγελική Κροκίδη στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Συγνώμη για τη διπλή μου απάντησα, απλά άργησε να εγκριθεί η πρώτη και την ξανάγραψα.
Νίκη ευχαριστούμε πολύ για τα καλά λόγια και για το βίντεο, θα το δούμε οπωσδήποτε.
Γιάννη, αυτό που λες είναι πολύ σωστό. Διάβαζα κάπου ότι μια ουσία που "ντύνει " τους νευρώνες του εγκεφάλου (συγνώμη, αλλά δε θυμάμαι λεπτομέρειες) ολοκληρώνει την αποστολή της, που είναι η πλήρης ανάπτυξη της λογικής σκέψης, περί τα 20 χρόνια.
Που σημαίνει, ότι αυτό που έλεγαν οι παλιοί μας, δλδ "να πήξει το μυαλό", αποδεικνύεται σήμερα και επιστημονικά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/04/2013 00:13 #2393 από ggiannoulisg
Απαντήθηκε από ggiannoulisg στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Εγώ ζητώ συγγνώμη.. μου ξέφυγε δεν την είδα ότι είχε ξαναμπεί :) αλλά μικρό το κακό.

ΓΓΓ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/04/2013 08:28 #2408 από oignon
Απαντήθηκε από oignon στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Eνδιαφέρουσα συγκριτική ανάλυση για τους εκπαιδευτικούς στις χώρες της Ευρώπης
acea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/facts_and_figures/salaries.pdf

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2013 00:30 #2509 από stil6933
Απαντήθηκε από stil6933 στο θέμα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αγαπητοί Συνδημιουργοί διάβασα σχεδόν όλα αυτά που γράψατε και στα περισσότερα συμφωνώ, αλλά θα σας πω ως γονιός 5 παιδιών, τι θα είθελα να συμβαίνει με την παιδεία.
Οραματίζομαι ένα σύστημα για την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση όπου στα σχολεία :
1) Ο δημοδιδάσκαλος θα αμείβεται με μεγαλύτερο μισθό από τον καθηγητή της Δευτεροβάθμιας και ίσο με τον καθηγητή της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, διότι αυτός παραλαμβάνει τις ψυχές των παιδιών ως πλαστελίνη και τα πλάθει, τα διαμορφώνει για την παραπέρα εκπαίδευση τους.
2) Στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα παιδιά θα τα παίρνει το σχολικό λεωφορείο το πρωί στις 7:30 π.μ.
3) Στις 14:00 θα σταματάνε τα μαθήματα και τα παιδιά θα τρώνε.
4) Έως τις 15:30 θα ασχολούνται με οτιδήποτε άλλο εκτός από τα μαθήματα.
5) Έως τις 19:30 στις τάξεις τους ανά 20 παιδιά θα διαβάζουν με έναν δάσκαλό, με ειδικότητα ανάλογα το μάθημα, επιτηρητή που ταυτόχρονα θα τα βοηθά σε ότι δεν καταλάβανε το πρωί.
6) Στις 20:00 θα τα φέρνει το σχολικό λεωφορείο στο σπίτι, διαβασμένα και ταϊσμένα και οι σχολικές τσάντες στο σχολείο.
Για να έχει αποτελέσματα το σύστημα αυτό πρέπει να γίνουν οι παρακάτω αλλαγές :
Α) Συχνοί έλεγχοι από επιθεωρητές που δεν θα ανοίκουν όμως στην ΟΛΜΕ, με συγκεκριμένη και καταγεγραμμένη διαδικασία, για την αποφυγή αδικιών εις βάρος των καθηγητών.
Β) Πανελλήνιες εξετάσεις από την Α΄γυμνασίου για να πηγαίνεις στην επόμενη τάξη.
Γ) Οι καθηγητές θα προσλαμβάνονται και θα απολύονται σύμφωνα με τις επιτυχίες των μαθητών ανά μάθημα και εξηγούμε. Όταν η τάξη έχει 20 μαθητές, εάν αποτυγχάνουν και μένουν στην ίδια τάξη, π.χ. στο μάθημα των Μαθηματικών περισσότερα παιδιά από 2 τότε , ο καθηγητής των μαθηματικών και ο πρωινός που διδάσκει και ο βραδινός που τα επιτηρεί και τα βοηθά στην μελέτη τους θα απολύονται. Για την ξανά πρόσληψή τους σε Δημόσιο σχολείο θα πρέπει να παρακολουθήσουν ειδικά μαθήματα μετάδοσης γνώσεων με δικά τους έξοδα. Ενοείται ότι οι 2 καθηγητές μεταξύ τους θα πρέπει να ενδιαφέρονται ο ένας για τον άλλον σχετικά με την ποιότητα της μετάδοσης των γνώσεων τους, διότι από την ποιότητα αυτή θα εξαρτάτε ο μισθός τους με την επαναπρόσληψη τους την επόμενη χρονιά. Για αυτόν τον λόγο.....
Δ) Συμβούλια 15 ντα μελή και τα τοιαύτα καταργούνται. Όπως πορείες, καταλήψεις, κ.τ.λ. θα απαγορεύονται. Πορείες μπορούν να κάνουν οι γονείς των παιδιών για την αλλαγή ή για την ικανοποιήσει αιτημάτων τους σχετικά με το σχολείο ή την παιδεία και εξηγούμε. Είναι καλλίτερα να χάνουν τα μεροκάματα τους οι γονείς και θα έχει μεγαλύτερη απήχησει στην κοινωνία οι γονείς των παιδιών όταν συμμετέχουν σε μία πορεία παρά, ο φορολογούμενος πολίτης να πληρώνει τους καθηγητές, γιατί τα παιδιά μας με τον ενθουσιασμό των νιάτων, ή τις κομματικές επιταγές, κλείνουν τα σχολεία, κ.τ.λ. Επειδή τα παιδιά μας έως και τα 18 τους που δεν έχουν δικαίωμα ψήφου και δεν συντηρούνται από μόνα τους είναι υποχρεωμένα να πειθαρχούν, (έννοια που έχει ξεχασθεί).
Ε) Οι καθηγητές του εκάστοτε μαθήματος, θα έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο και εξηγούμε. Οι καθηγητές με την εμπειρία που ΠΡΈΠΕΙ να διαθέτουν, στο πρώτο τρίμηνο θα καταλάβουν τον χαρακτήρα του παιδιού ως προς τις ικανότητές και δεξιότητες του. Σε περίπτωση που αυτά και τα δύο θα εγκυμονούν τον κίνδυνο να μείνει άνεργος, τότε θα αποφασίζουν αυτοί και κανένας άλλος την αλλαγή του σχολείου για το συγκεκριμένο παιδί. Αυτό το παιδί θα συνεχίζει τα μαθήματά του, τον Ιανουάριο του επομένου έτους σε ειδικό σχολείο. Ενοείται ότι η αποφοίτησή του θα γίνει από το ειδικό σχολείο και θα συμμετέχει κανονικά, όπως και τα άλλα παιδιά στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Για την αποφυγή όμως της κατάχρησης του δικαιώματος αυτού, των καθηγητών, θα ελέγχοντε με συγκεκριμένη και καταγεγραμμένη διαδικασία και θα χάνουν το δικαίωμα εφ' όρου ζωής στην πρόσληψή τους σε Δημόσιο σχολείο.
Μπορεί να ακούγονται αυτά που γράφω με το θάρρος της γνώμης μου άσχημα, ή όπως αλλιώς θέλετε να τα χαρακτηρίσετε.
Προτιμώ όμως να εκτίθεμαι σε εσάς με την γνώμη μου δημόσια παρά να φιλολογώ και να φιλοσοφώ γενικώς και αορίστως.
Δέχομαι την οποιαδήποτε καλόπιστη κριτική, αλλά να εκτεθείτε δημόσια με συγκεκριμένες προτάσεις.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αγγελική Κροκίδη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: serafimggiannoulisgThanos1nnicolaidisolympiosraptisnmavrid
Powered by Kunena Φόρουμ