ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑΣ

22/04/2013 22:15 - 22/04/2013 22:26 #2720 από marily
Μία ανακοίνωση του συλλόγου γονέων του σχολείου που πηγαίνει το παιδί μου, με ενεργοποίησε στο να κάνω μία ερασιτεχνική θα έλεγα έρευνα. Η συγκεκριμένη ανακοίνωση υποτίθεται γονέων, αναφερόταν σε διεκδικήσεις τύπου να διορισθούν όλοι οι αδιόριστοι, να μην καταργθούν οργανικές θέσεις, να μην συγχωνευθούν σχολεία κλπ κλπ, διαβάζοντας την ανακοίνωση αισάνθηκα εκπαιδευτικός, αν και δεν είμαι, διότι πιστεύω ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν τα δικά τους όργανα να διεκδικήσουν τα πιο πάνω, ενώ οι γονείς θα πρέπει να διεκδικούν την ποιότητα της εκπαίδευσης πρωτίστως ως προς το περιέχομενο αλλά και το εκπαιδευτικό προσωπικό. Τέλος πάντων άρχισα να ψάχνω και βρήκα (από διάφορες έρευνες διακεκριμένων επιστημόνων) ότι το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας είναι τεράστιο και οφείλεται αφενός στην υπογεννητικότητα και αφετέρου στην παλιννόστηση πολλών οικονομικών μεταναστών. Το αποτέλεσμα είναι να μειώνεται θεαματικά ο μαθητικός πληθυσμός και άρα μείωση σχολείων, οργανικών θέσεων κλπ κλπ, και πηγαίνοντας ακόμη πιο πέρα θα βρεθούμε σύντομα στο σημείο στους 100 κατοίκους οι 12 να συντηρούν του υπόλοιπους 88, που θα επιβαρύνουν ταμεία, υγεία, παιδεία κλπ. Πιστεύω ότι θα πρέπει να ΣΧΕΔΙΑΘΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ που να ενθαρρύνει την πραγματική αύξηση (γεννήσεις) του πληθυσμού, που θα φέρει όλες τις θετικές συνέπειες αργότερα (εισφορές, ανάγκες για περισσότερους εκπαιδευτικούς κλπ κλπ). Καταθέτω κάποιες πρόχειρες αλλά απλές και μάλλον λογικές προτάσεις όπως να ενισχύεται οικονομικά η τεχνιτή γονιποίηση, να υπάρχουν σημαντικές φορολογικές ελαφρύνσεις στους πολύτεκνους, να υπάρχει μοριοδότηση των πολύτεκων κα. με σωστό σχεδιασμό και έλεγχο γι αποφυγή των μαιμού περίπτωσεων όπως και με σωστή διαχείριση του δημόσιου χρήματος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/04/2013 23:54 #2792 από Αγγελική Κροκίδη
Απαντήθηκε από Αγγελική Κροκίδη στο θέμα ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑΣ
Πολύ χρήσιμος ο προβληματισμός, αλλά θα σας έλεγα ότι μπλέκετε δύο διαφορετικά θέματα και εξηγούμαι.
Οι συγχωνεύσεις σχολείων δεν οφείλονται (όπου γίνονται) τόσο πολύ στη μείωση του αριθμού των μαθητών, όσο στην προσπάθεια εξορθολογισμού του ανθρώπινου δυναμικού που υπηρετεί στην εκπαίδευση αλλά και την ταυτόχρονη μείωση των λειτουργικών και άλλων εξόδων.
Η μέχρι τώρα λειτουργία των σχολείων μας ήταν βασισμένη στο σκεπτικό " Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους" , άρα και στην εκπαίδευση, με συνέπεια οι διορισμοί των εκπαιδευτικών να γίνονται όχι με βάση τις ανάγκες της, αλλά με βάση τον αριθμό των "αδιόριστων" εκπαιδευτικών που περίμεναν διορισμό.
Επί παραδείγματι, υπηρετούν στην εκπαίδευση περί τις 3.500 καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας και οι περισσότεροι δεν έχουν μαθητές.
Τις περισσότερες φορές αυτό που ακούτε να ορίζεται ως "οργανικές" θέσεις, είναι ένα παραφουσκωμένο νούμερο που δεν έχει να κάνει με τον πραγματικό αριθμό των μαθητών, αλλά με τη διάθεση της εκπαιδευτικής κοινότητας να διαθέτει πλεονάζον προσωπικό για τη δική της εξυπηρέτηση. Επί παραδείγματι, σε μικρό νησί του Ιονίου, τους Παξούς, με ένα Δημοτικό και ένα Γυμνάσιο, υπάρχουν πάνω από μια οργανικές θέσεις καθηγητών Αγγλικής, ενώ θα υπεραρκούσε μια και στο μεταξύ εκεί δεν υπηρετεί κανείς συνάδελφος.
Για το δημογραφικό, θα πρέπει να στηριχθεί με ποικίλους τρόπους η οικογένεια, είναι ένα τεράστιο θέμα και πολύ λυπηρό.
Η γνώμη μου είναι ότι δεν αρκεί μια επιδοματική πολιτική, χρειάζονται πιο μακροπρόθεσμες παρεμβάσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2013 02:30 #2838 από ΣΠΥΡΟΣ ΜΗΤΣΟΥ
Απαντήθηκε από ΣΠΥΡΟΣ ΜΗΤΣΟΥ στο θέμα ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑΣ
Δεν νομίζω να γίνεται κάποιος εξορθολογισμός , αλλά έχουμε να κάνουμε με ακόμη μια τσαπατσουλιά που αυτή τη φορά υποβαθμίζει το σημαντικότερο κεφάλαιο ενός λαού , την παιδεία του . Θα επανέλθω εκτενέστερα .αλλά επιγραμματικά η νέα σχολική χρονιά μας φέρνει ...

1. Λιγότερο διδακτικό προσωπικό που ναι μεν κάνει οικονομία αλλά θα δούμε γυμναστές να διδάσκουν ιστορία για παράδειγμα (αυτό λόγω της μείωσης του αριθμού των ωρομίσθιων και όχι ότι είναι πολλοί οι μόνιμοι διορισμένοι )
2. Καθηγητές που δεν θα πιάνουν το όριο διδακτικών ωρών , αυτόματα για το υπουργείο θα θεωρούνται υπεράριθμοι και συνεπώς θα πρέπει να μετακινηθούν όπου υπάρχει ανάγκη ( π.χ. από Κρήτη στον Εβρο) , άσχετα από την οικογενειακή κατάσταση και τη μισθολογική κλίμακα . Να σημειώσω πως υπάρχουν αξιολογημένοι μέσω ΑΣΕΠ εκπαιδευτικοί που έχουν μισθό 850 ευρώ και διδάσκουν για παράδειγμα στις Κυκλάδες πληρώνοντας ενοίκιο περίπου 250 ευρώ και για να δουν τις οικογένειές τους θα πρέπει να μετακινούνται συχνά με ότι αυτό σημαίνει σε παραπάνω έξοδα . Για παράδειγμα εισιτήρια Νάξος - Πειραιάς και πίσω είναι περίπου 70 ευρώ χωρίς όχημα .
3. Καταργούνται μαθήματα από τα σχολεία , για παράδειγμα το μάθημα της φυσικής από τα ΕΠΑΛ .
4. Νέος κανονισμός διαθεσιμότητας ...... Αν κάποιος τσακωθεί με έναν καθηγητή στην κοινωνική ζωή και όχι στο χώρο του σχολείου ή δεν του αρέσει η φάτσα του καθηγητή και κάνει καταγγελία , τότε ο εκπαιδευτικός τίθεται αυτομάτως σε διαθεσιμότητα έως ότου να τελεσιδικήσει η υπόθεση .
Σίγουρα θα μπορούσαν να βρεθούν καλύτερες λύσεις παρά να γίνονται και πάλι μπαλώματα που δεν λειτουργούν , ταλαιπωρούν και καταστρέφουν την παιδεία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2013 22:26 #2859 από Αγγελική Κροκίδη
Απαντήθηκε από Αγγελική Κροκίδη στο θέμα ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑΣ
Σπύρο, από πού τα πληροφορήθηκες αυτά, αν επιτρέπεται;;;;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2013 23:10 #2924 από ΣΠΥΡΟΣ ΜΗΤΣΟΥ
Απαντήθηκε από ΣΠΥΡΟΣ ΜΗΤΣΟΥ στο θέμα ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑΣ
Για άλλη μια φορά τα ΜΜΕ τύπου ΣΚΑΙ ανέλαβαν εργολαβικά να ενημερώσουν τον ελληνικό λαό με τη γνωστή αντικειμενικότητα και τον απαράμιλλο επαγγελματισμό που διακρίνει τους κατεστημένους τηλεαστέρες της ενημέρωσης. Μια ενημέρωση που παραπέμπει σε εμιράτο ή μουσουλμανική «δημοκρατία».
Οι εκπαιδευτικοί απειλούν με απεργία μέσα στις εξετάσεις διότι - ΄άκουσον άκουσον – αυξάνονται οι ώρες διδασκαλίας τους κατά 2. Λογικά λοιπόν ο κ. Κ. Υπουργός Παιδείας συμπεραίνει ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να «βάλουν πλάτη» στην προσπάθεια και στις τόσες θυσίες του ελληνικού λαού.
Μάλιστα. Απλό δεν ακούγεται;
Η αλήθεια τώρα. Η αύξηση των ωρών διδασκαλίας πέρασε με τη... γνωστή διαδικασία του κατεπείγοντος μέσα σε ένα τουρλού τουρλού ....πολυνομοσχέδιο, τη μέρα που έκλεισαν τα σχολεία για τις διακοπές του Πάσχα (!) Γιατί άραγε;
Παράλληλα όμως πέρασε και η ρύθμιση που προβλέπει ότι ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, όσοι εκπαιδευτικοί κρίνονται υπεράριθμοι θα πηγαίνουν με διαδικασίες περίπου αποστολής κομμάντο των ΟΥΚ, όπου διαταχθούν ανά την επικράτεια.
Επομένως το σχέδιο των επιτελών του κ. Κ. Υπουργού Παιδείας για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης είναι πολύ απλό, τόσο απλό που όλοι οι προηγούμενοι υπουργοί Παιδείας (με κεφαλαίο Πι όχι παίξε γέλασε) – πλην ίσως της αλήστου μνήμης αποτυχούσας να επανεκλεγεί, κ. Διαμαντοπούλου – απορούν πως δεν το σκέφτηκαν οι ίδιοι. Δείτε το:
1) Συγχωνεύουμε όσα σχολεία μπορούν να συγχωνευθούν και άλλα τόσα που ...δεν μπορούν. Έχεις την ατυχία να απέχεις 30-40 Km από πόλη των 20.000 κατοίκων; Δεν πειράζει. Κλείνουμε το Λύκειο της κωμόπολης σου και σύ μαθητή θα περνάς τη μισή σου ζωή περιμένοντας το λεωφορείο. Είπαμε: θα συγκρίνουμε το ατελείωτο λειβάδι που ονομάζεται Ολλανδία με τα Άγραφα, την Πίνδο , τη Γκιώνα και το γενικότερο ελληνικό ανάγλυφο ή θα κλείσουμε τα σχολειά σε Ικαρία, Αϊ Στράτη, Ηρακλειά, Δονούσα, Σχοινούσσα, Κίμωλο κλπ κλπ διότι... μειώνουν τον μέσο όρο μαθητών ανά διδάσκοντα! Να εγκαταλειφθούν τα νησιά από κατοίκους. Να πηγαίνουν μόνο για να σερβίρουν καφέ στους Βορειοευρωπαίους τα καλοκαίρια! Πρώτα ο μαθητής!
2) Αφού αφήσουμε τα μισά σχολεία (όπως μετά την καταστροφή των Ψαρών), ας μετρήσουμε τα κεφάλια των μαθητών. Λοιπόν ξεχάστε τα 18αρια τμήματα. ΤΩΡΑ 28 ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ. Γιατί μήπως θα πάει σε δημόσιο σχολείο κανένας εθνοπατέρας τα παιδιά του; Ίσα ίσα που όσο πιο υποβαθμισμένη παιδεία (με πι μικρό) παρέχεις στο πόπολο τόσο πιο εύκολα θα πουλάει βιβλία ο Άδωνης Γεωργιάδης και τόσα περισσότερα λεξικά θα βάζουν προσφορά οι κυριακάτικες Times ( σόρυ πατσαβούρες εφημερίδες ήθελα να πω).
3) Δεν τελειώσαμε. Πάμε στους εκπαιδευτικούς μας. Είσαι παντρεμένος με δύο παιδιά και εξορισμένος σε ένα νησί της άγονης γραμμής, που μόνο με τις ηρωϊκές μανούβρες των πλοιάρχων της ακτοπλοϊας προσεγγίζεται το χειμώνα. Με 850 ευρώ πρέπει να πληρώσεις ενοίκιο, διατροφή, έξοδα παραστάσεως (χαχαχα) και εισιτήρια για να βλέπεις την οικογένεια. Τι; Τα παιδιά σου πηγαίνουν σχολείο ή σπουδάζουν; Δεν συνεχίζω γιατί ήδη ότι λέμε από δω και κάτω παύει να είναι πλέον ανέκδοτο. Κάποτε προσδοκάς να πάρεις την πολυπόθητη μετάθεση που θα σε φέρει απλώς πιο κοντά στο σπίτι σου. Μάταια. ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ. Μείνε λοιπόν εκεί που είσαι και απλά να διαβάζεις τις ανατροπές που σου επιφυλάσσουν τα ... προεδρικά διατάγματα που εκδίδονται στην ιδιότυπη «δημοκρατία» που «γι’αυτήν τόσα αίματα χυθήκαν».
4) Όλοι αυτοί οι χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που «γνώρισαν την οικουμένη όλη», περιδιαβαίνοντες από χωρίου εις χωρίον και από λόγγου εις λόγγον, έτη πολλά, ας πάνε να αναπαυθούν στις αγκάλες της ανεργίας. Κύριοι ευχαριστούμε διά τας πολυτίμους υπηρεσίας άτινας προσεφέρατε εις την παιδείαν των ελληνοπαίδων. Η Πατρίς ευγνωμονούσα.
Πρώτα ο μαθητής! Α μην ξεχάσω και η Παιδεία!
Ακούτε ΣΚΑΙ και Πρετεντέρη, διαβάστε Καθημερινή και Αγγελο Στάγκο και ενημερωθείτε από τα ΜΟΛΙΣ δύο (2) συγκροτήματα Τύπου και ηλεκτρονικών ΜΜΕ.
«Οι εκπαιδευτικοί απειλούν με απεργία την περίοδο των πανελλαδικών εξετάσεων. Αντιδρούν στην αὐξηση του ωραρίου τους».
Καληνύχτα σας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2013 23:22 #2926 από Αγγελική Κροκίδη
Απαντήθηκε από Αγγελική Κροκίδη στο θέμα ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑΣ
Σπύρο, αυτό προφανώς είναι κάπου δημοσιευμένο και γραμμένο από κάποιον "συνδικαλιστή", επιφορτισμένο με το καθήκον να καταστροφολογήσει και να τρομοκρατήσει τους εκπαιδευτικούς για να συλλέξει ψήφους, τώρα και στο μέλλον, για συγκεκριμένους πολιτικούς χώρους.
Η αύξηση του ωραρίου συζητείται από χρόνια, όπως και η εφαρμογή της αξιολόγησης, η οποία είναι ήδη νομοθετημένη από τη δεκαετία του 90, άσχετα που δεν έγινε ποτέ. Ότι κατατέθηκε τώρα είναι αβάσιμο, κάποτε έπρεπε να κατατεθεί. Βλακεία της κυβέρνησης που δεν το έφερε πιο νωρίς.Από το Σεπτέμβρη έπρεπε να το είχε φέρει.
Όσες συγχωνεύσεις έχω δει να γίνονται πράξη μέχρι τώρα, εδώ που ζω, ήταν απολύτως λογικές. Και λίγες έγιναν.Τα "στοιχεία" του αρθρογράφου για τα νησιά της άγονης γραμμής, είναι στη φαντασία του.
Το δε επιχείρημα, ότι το να υπηρετεί κανείς μακριά από την οικογένειά του είναι επιβεβλημένο και μέγα έγκλημα, δεν το δέχομαι με τίποτα. Να πάρει την οικογένειά του εκεί που υπηρετεί. Δεν το κατάλαβα, δηλαδή ποιός θα υπηρετήσει τελικά στα χωριά και στα λαγκάδια??? Ο κανένας???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2013 03:56 #2927 από ΣΠΥΡΟΣ ΜΗΤΣΟΥ
Απαντήθηκε από ΣΠΥΡΟΣ ΜΗΤΣΟΥ στο θέμα ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑΣ
Θα σε απογοητεύσω μιας και το κείμενο είναι δικό μου . Ας μην έχουμε στο μυαλό μας μόνο τα αστικά κέντρα αλλά και την επαρχία , τα χιλιάδες χωριά και τα νησιά μας .
Η Παιδεία δεν πρέπει να είναι μόνο και απλά ένα δημόσιο αγαθό στο οποίο πρέπει να μπορούν να έχουν πρόσβαση όλοι , αλλά αποτελεί το μεγαλύτερο Κεφάλαιο ενός Εθνους . Συνεπώς πρέπει να ενισχύεται και όχι να καταστρέφεται . Αυτό που θα γίνει δεν είναι αναβάθμιση της παιδείας αλλά αποτέλεσμα λογιστικών πράξεων που μόνο στόχο έχει τη μείωση του λειτουργικού της κόστους .
Αντί να χτιστεί ένα νέο σύγχρονο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα απλά γκρεμίζουμε το παλιό αδιαφορώντας για τα αποτελέσματα αυτής της αποδόμησης.
Και γιατί γκρεμίζουμε την παιδεία ; Για να διατηρείται ακόμη ο ΟΣΕ που ''βάζει μέσα '' το ελληνικό Δημόσιο πάρα πολλά χρήματα ημερησίως και ο Οργανισμός Αποξήρανσης της Λίμνης Κωπαίδας . Εργο που ολοκληρώθηκε το 1931, αλλά ο οργανισμός υπάρχει για να επιβλέπει αν τα χωράφια ποτίζονται σωστά ..... Μπορώ να αναφέρω πολλούς οργανισμούς που δεν ''αγγίζονται'' αλλά επιλέχθηκε να υποβαθμιστεί η παιδεία και να ταλαιπωρούνται εκπαιδευτικοί , μαθητές και γονείς .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2013 18:42 - 10/05/2013 19:24 #2934 από marily
Τον παραπάνω προβληματισμό τον κατέθεσα για 1) αφύπνηση των γονέων προκειμένου να μην χρησιμοποιηθούν οι ίδιοι και α παιδιά τους ώς πιόνια κομμάτων και μοναδικό στόχο να κάνουν τα σχολεία την ¨αντιπολιτευτική¨ πτέρυγα της Βουλής και με μετρήσιμο απότέλεσμα χαμένες διδακτικές ώρες, επιβάρυνση του οικογενειακού προγραμματισμού αφού τα μικρά παιδιά εργαζόμενων γονέων πρέπει να επιτηρηθούν από κάποιον τρίτο και το σημαντικότερο εμπλοκή ανθρώπων σε ευαίσθητες ηλικίες με πράγματα που σίγουρα δεν είναι προτεραιότητά τους, 2) συμφωνώ απόλυτα με τη σωστή διαχείρηση του διδακτικού αλλά και του μαθητικού πληθυσμού,υπάρχουν εξαιρετικά σχολεία από άποψη χωροταξική και εμβαδομετρική που σε κάθε τάξη έχουν μόνο 15-16 μαθητές, που μπορούν άνετα να φιλοξενήσουν επιπλέον παιδιά που πάνε σε λιγότερο προνομικά ΟΜΟΡΑ σχολεία (βεβαίως αναφέρομαι στα αστικά κέντρα), το μετρίσιμο απότελεσμα θα ήταν ότι θα εξοικονομηθούν χρήματα για τη σωστή συνήρηση και λειτουργία του 1ου σχολείου, 3) πιστεύω άκράδαντα ότι άλλο πράγμα η κατοχή της γνώσης και άλλο η ικανότητα μεταδοσής της γι αυτό πιστεύω ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι απολύτως απαραίτητη και 4) πρέπει οπωσδήποτε να " ευνοηθεί ¨ η ανάπτυξη οικογενειών, που για μένα είναι η 2η προτεραιότητα, κάτι το οποίο μπορεί να γίνει εάν το κράτος μας γίνει πραγματικά ένα κράτος πρόνοιας και αρωγής στους πολίτες του και μπορεί να γίνει εάν πάψει να είναι σπάταλο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2013 19:18 #2935 από marily
Κύριε Μήτσου 1) γνωρίζω από πρώτο χέρι μία περίπτωση στη Πελοπόνησσο και από περιγραφές άλλων πολλές άλλες περιπτώσεις όπου σε περιοχές με γεωγραφικές ιδιαιτερότητες δεν υπήρξε καμμία συγχώνευση πέρσι, όπου ήταν και το 1ο <πακέτο> συγχωνέυσεων, φαντάζομαι ότι οι τοπικές αρχές εάν και εφόσον διεκδικήσουν το σωστό πράγμα με το σωστό τρόπο δε θα υπάρξει πρόβλημα και στο 2ο πακέτο συγχωνεύσεων, 2) θα ήθελα πάρα πολύ να λειτουργούσαν αποτελεσματικά τα έως τώρα τμήματα των 18 μαθητών, αλλά δυστυχώς εάν κρίνω από το μέγεθος της παραπαιδείας βλέπω ότι δε λειτούργησαν, άρα το πρόβλημα δεν ήταν ο αριθμός μαθητών, σημειώνω ότι στα ιδιωτικά σχολεία οι τάξεις φτάνουν και τους 30 μαθητές, 3) φαντάζομαι ότι για τους εκπαιδευτικούς, τους γιατρούς, τους αστυνομικούς, τους πυροσβέστες και τους στρατιωτικούς θα υπάρχει κάποιου είδους συνενόηση ή διαπραγμάτευση ή κίνητρο για το εάν θα μετακινηθούν και που θα πάνε, 4) όλοι οι εργαζόμενοι π.χ. τραπεζικοί, αστυνομικοί, δικηγόροι, οικοδόμοι, σερβιτόροι κλπ μπορεί να πέσουν θύματα κακόβουλων καταγγελιών και σίγουρα όλοι έχουμε ανθρώπους που δε μας συμπαθούν. Ας μην αφήσουμε το φόβο να μας κυριαρχήσει, ας αποκτήσουμε αυτοπεπεοίθηση για τις ικανότητες μας και ας διεκδικήσουμε σωστά τα σωστά πράγματα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αγγελική Κροκίδη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2013 23:21 #2937 από ΣΠΥΡΟΣ ΜΗΤΣΟΥ
Απαντήθηκε από ΣΠΥΡΟΣ ΜΗΤΣΟΥ στο θέμα ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑΣ
καλά τα ευχολόγια . Δεν είναι θέμα αν θα μας κυριαρχήσει ο φόβος , αλλά το πόσες οικογένειες εκπαιδευτικών και μαθητών θα ταλαιπωρηθούν στο βωμό της μείωσης του κόστους της δημόσιας εκπαίδευσης . Η πράξη φαντάζομαι θα δείξει ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Powered by Kunena Φόρουμ