Φόρος κεφαλαίου ή ανεγκέφαλων;

02/05/2013 10:49 #2898 από thanos
Φόρος κεφαλαίου ή ανεγκέφαλων; δημιουργήθηκε από thanos

Pieter Brueghel the YoungerΌταν ήμουν μαθητής του Δημοτικού, γύρω στα 10, άρχισα στις διακοπές να βοηθάω τον πατέρα μου στη δουλειά. Είχε μια υφαντουργική βιοτεχνία και, εκτός από το να προσέχω τους αργαλιούς, να αλλάζω σαΐτες, να δουλεύω τη μασουρίστρα, έμαθα και να κόβω τιμολόγια. Οπότε, μυήθηκα στους φόρους της εποχής: τον Φόρο Κύκλου Εργασιών, το χαρτόσημο, την εισφορά του ΟΓΑ. Μου φαίνονταν όλα εντελώς παράλογα.

Διαβάστε περισσότερα...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Glykeria, LamprosD, 012nikos, KALIMNIK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2013 22:29 - 03/05/2013 12:04 #2899 από 012nikos
Απαντήθηκε από 012nikos στο θέμα Φόρος κεφαλαίου ή ανεγκέφαλων;
Φίλε Θάνο,
σε όλα τα γιατί, που θέτεις, και με τα οποία συμφωνώ απόλυτα, η απάντηση είναι μία και τόσο απλή, που είναι αδύνατον να μη την γνωρίζει και ο τελευταίος, (δυστυχώς) κουτοπόνηρος, Ελληνάρας. Τα ξερουμε όλοι πολύ καλά, αλλά κάνουμε την πάπια, γιατί όπως έγραψα και στο άρθρο μου ''Ο ΛΑΣΠΌΛΑΚΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΙΡΑΝΧΑΣ,, πώς και πόσοι να αντιδράσουμε, όταν οι μισοί Έλληνες πολίτες είμαστε κρατικοδίαιτοι και βολεμένοι, εκμεταλευόμενοι αυτήν ακριβώς την κατάσταση; Κορόϊδα είμαστε να βγάλουμε τα μάτια μας με τα ίδια μας τα χέρια; Να στραφούμε εναντίον ποίου; Του ίδιου μας του εαυτού;
Ας πληρώσουν, το μάρμαρο, αυτοί που παράγουν πλούτο<< με τον ιδρώτα μας>>, <<τα λαμόγια ελεύθεροι επαγγελματίες που μας πίνουν το αίμα>>, <<που φοροδιαφεύγουν >>, που δεν επενδύουν περισσότερα, που δεν παράγουν περισσότερα για να<<τρώμε>> εμείς περισσότερα.
Έτσι κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας και κάνουμε πως δεν βλέπουμε και δε μας βλέπει κανένας.
Όμως, το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται. Στη βιασύνη μας να κρυφτούμε, δεν είδαμε ότι ο δάκτυλος δεν είναι ο δείκτης αλλά ο μέσος!!! Περαστικά μας...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": KALIMNIK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2013 12:49 - 03/05/2013 13:01 #2903 από Hastaroth
Απαντήθηκε από Hastaroth στο θέμα Φόρος κεφαλαίου ή ανεγκέφαλων;
Σωστά όλα όσα λέει ο Νίκος Αλυφαντής.Ομως πιστεύω πως ακόμα και στίς κρατικοδίαιτες λεγόμενες ιδιωτικές επιχειρήσεις εργάζονται άτομα που δέν νιώθουν τον εαυτό τους καθόλου "κρατικοδίαιτο" και αγανακτούν με όλους αυτούς τους φόρους (γιατί τί,ο φόρος κεφαλαίου μάς πείραξε μόνο;η προκαταβολή φόρου που πληρώνει ο επιχειρηματίας γιά τα κέρδη που -υποτίθεται- ΘΑ έχη την επόμενη χρονιά,ο ΟΓΑ φόρου κλπ δέν μάς πειράζουν;).Ασφαλώς κάποιοι μεγαλοεπιχειρηματίες που ζούν απ'τις "μπίζνες" που κάνουν με το κράτος,βολεύονται μ'αυτήν την κατάσταση (κυρίως διότι αυτοί πάντα βρίσκουν τρόπους να μήν πληρώνουν φόρους),αλλά υπάρχουν και χιλιάδες μικρομεσαίοι επιχειρηματίες που έχουν το κράτος ώς βασικό πελάτη τους όχι επειδή τον διάλεξαν,αλλά επειδή η φύση τής επιχείρησής τους είναι τέτοια που μόνο αυτόν τον πελάτη μπορούν να έχουν-π.χ.οι προμηθευτές ιατρικών ειδών,κυρίως διαγνωστικών αντιδραστηρίων και μηχανημάτων,πού αλλού μπορούν να πουλήσουν εκτός απ'τα νοσοκομεία,που είναι σχεδόν όλα δημόσια;Ομως κι'αυτοί οι επιχειρηματίες οργίζονται διότι πρέπει να πληρώνουν φόρους συγκέντρωσης κεφαλαίου,προκαταβολές φόρων,ΦΠΑ επί φόρων κλπ κλπ,κι'άς ξέρουν πως κάποιοι απ'τους φόρους αυτούς μπορεί να χρησιμοποιηθούν γιά να πληρωθούν τα είδη που αυτοί πουλάνε στο κράτος.Ας πάψη λοιπόν το κράτος να παριστάνη τον επιχειρηματία και να μπλέκεται παντού και άς κοιτάξη με ποιόν τρόπο θα κάνη την δουλειά του-δηλαδή να νομοθετή και να εποπτεύη-αποτελεσματικώτερα με λιγώτερα λεφτά,και τότε θα καταλάβη πως δέν χρειάζονται όλοι αυτοί οι φόροι....

Οσο γιά τα υπόλοιπα που αναφέρει ο Θάνος και που συμφωνώ κι'εγώ απολύτως,δέν πιστεύω πως αυτοί που σχεδιάζουν κι'επιβάλουν τέτοιους φόρους είναι ανεγκέφαλοι-ξέρουν πολύ καλά πως αυτά που κάνουν είναι παράλογα,αλλά αφού αυτοί δέν θίγονται-έχουν στην διάθεσή τους τους νόμους,τα "παραθυράκια" και τίς "πορτούλες" γιά να το επιτυγχάνουν-τί τους νοιάζει γιά εμάς που πληρώνουμε;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": 012nikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2013 17:28 - 03/05/2013 17:30 #2906 από 012nikos
Απαντήθηκε από 012nikos στο θέμα Φόρος κεφαλαίου ή ανεγκέφαλων;
Φίλε Αλμπέρτο,
το σχόλιό μου, λόγω έλλειψης χρόνου, ήταν πολύ σύντομο και συνοπτικό και πιθανώς να άφησε κάποια κενά. Σύντομα θα επανέλθω με άλλο, εκτενέστερο, περί φορολογίας και φοροδιαφυγής.
Πάντως, αυτό που ήθελα να επισημάνω, είναι ότι όλοι αυτοί οι κρατικοδίαιτοι και βολεμένοι, κατά κανόνα, δεν παράγουν πλούτο, με αποτέλεσμα ούτε οι μισθοί τους, ούτε οι ασφαλιστικές τους κρατήσεις, ούτε οι συντάξεις τους να είναι ανταποδοτικοί. Έτσι αυτά τα ελλείματα πληρώνονται, μέσω της υπέρμετρης φορολογίας, αρμέγοντας τις αγελάδες που παράγουν πραγματικό γάλα (βλ. πραγματικό πλούτο).
Οι άλλες, που δεν παράγουν γάλα και δεν αρμέγονται, θα έπρεπε να πηγαίνουν στο χασάπη. Αλλά...( βλ. αποφάσεις Μανιτα(ρά)κη!!! )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2013 19:54 - 03/05/2013 20:02 #2907 από Hastaroth
Απαντήθηκε από Hastaroth στο θέμα Φόρος κεφαλαίου ή ανεγκέφαλων;
Ετσι ακριβώς είναι,φίλε Νίκο.

Γι'αυτό και οι πολιτικοί,που σχεδιάζουν και επιβάλλουν τους παράλογους αυτούς φόρους,αποφεύγουν να δικαιολογήσουν με σαφή και τεκμηριωμένο τρόπο τον λόγο γιά τον οποίο τους επιβάλλουν.Λένε απλώς,π.χ."ο τάδε φόρος υπολογίζεται ότι θα αποφέρη στα ταμεία τού κράτους τόσα δίς ετησίως".Λαμπρά κι'ωραία όλα αυτά,αλλά δέν θα΄πρεπε να συμπληρώσουν επίσης ότι "από αυτά,τόσα δίς θα πάνε γιά να φτιαχτή η τάδε υποδομή,τόσα θα πάνε γιά να εκσυγχρονιστή το δείνα σύστημα κρατικού ελέγχου" κλπ και ότι "όλα αυτά θα γίνουν εντός χ μηνών,αλλιώς τα χρήματα θα επισττραφούν στους πολίτες που τα πλήρωσαν";

(Ναί,ξέρω ότι ζητάω πολλά,σ΄ένα κράτος που με φορολογεί ακόμη και γιά εισόδημα που ΔΕΝ έχω,αλλά που ο έφορος φρονεί ότι ΘΑ είχα ΑΝ νοίκιαζα το σπίτι στο οποίο κατοικώ ο ίδιος-το γνωστό "τεκμαρτό εισόδημα από ιδιοκατοίκηση"....)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": 012nikos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.